Δευτέρα, 4 Νοεμβρίου 2013

Επέκταση Τραμ προς Πειραιά: Εμφανίστηκαν τα πρώτα εργοτάξια

Επέκταση Τραμ προς Πειραιά: Εμφανίστηκαν τα πρώτα εργοτάξια
Με ανακούφιση αλλά και ...προβληματισμό είδαμε εδώ και μερικές ημέρες να στήνονται τα πρώτα εργοτάξια για την επέκταση του Τραμ από το Φάληρο στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά. Τα εργοτάξια που έχουν καταλάβει ήδη κάποιους χώρους βρίσκονται πάνω στην οδό Μικράς Ασίας και στην Γρηγορίου Λαμπράκη.

Με αυτό τον τρόπο λύνεται ένα πρόβλημα που είχε αρχίσει να ανησυχεί τους πάντες καθώς η σύμβαση κατασκευής έχει υπογραφεί από τον Ιανουάριο του 2013. Μετά από 10 μήνες στην πραγματικότητα το έργο ξεκινά και τώρα περιμένουμε να δούμε τα πρώτα μηχανήματα αλλά και εργάτες στην προσπάθεια "ξηλώματος" του οδοστρώματος για την διέλευση του Τραμ.

ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ
Η επέκταση αφορά την κατασκευή μονής γραμμής σε συνολικό μήκος 5,4χλμ. Θα ξεκινά από την προτελευταία στάση που βρίσκεται απέναντι από το Νοσοκομείο Metropolitan και θα συνεχίζει κατά μήκος μπροστά από το Στάδιο Καραϊσκάκη, επί της οδού Μικράς Ασίας. Εκεί, θα καταλαμβάνει την σημερινή τρίτη δεξιά λωρίδα. Στο παρκάκι που υπάρχει σήμερα θα κάνει στροφή 180 μοιρών για να βρεθεί στις αρχές της Γρηγορίου Λαμπράκη και να συνεχίσει στην αριστερή λωρίδα του δρόμου (ή την δεξιά για αυτούς που ανεβαίνουν την Λαμπράκη προς την Πειραιώς). Θα στρίβει στην Βασιλέως Γεωργίου και θα τερματίζει στην Ακτή Ποσειδώνος, εκεί που σήμερα είναι η πύλη για τα καράβια προς Αργοσαρωνικό.

Στην επιστροφή θα στρίβει από την Εθνικής Αντιστάσεως καταλαμβάνοντας την δεξιά λωρίδα και θα στρίβει στην Πλατεία Ιπποδαμείας χρησιμοποιώντας την Ομηρίδου Σκυλίτση μέχρι να φτάσει στο σημερινό τέρμα στο ΣΕΦ.

ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΜΕ ΜΕΤΡΟ
Η νέα επέκταση θα συνδέεται με το Μετρό στην στάση Δημοτικό Θέατρο (με τον μελλοντικό τερματικό σταθμό της γραμμής 3 του Μετρό), στην Ακτή Ποσειδώνος θα βρίσκεται 100 μέτρα από τους σταθμούς των γραμμών 1 και 3 (που είναι επίσης υπό κατασκευή) και 150 μέτρα από τον σταθμό του Προαστιακού. Τέλος εφόσον δημοπρατηθεί το έργο υπογειοποίησης της γραμμής 1 (από το Φάληρο μέχρι τον Πειραιά) θα συνδέεται μέ τον σταθμό ΚΑΜΙΝΙΑ που θα κατασκευαστεί στην συμβολή Σκυλίτση και Ηρ.Πολυτεχνείου.

ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ
Η μεγάλη καθυστέρηση στην έναρξη των εργασιών θα φέρει αναπόφευκτα και καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του έργου. Η προβλεπόμενη προθεσμία για τον Φεβρουάριο του 2015 έχει εγκαταλειφθεί και αναμένουμε την τροποποίηση της περαίωσης του έργου με ελπίδα αυτό να είναι εντός του 2015. Αυτό φυσικά αν δεν έχουμε νέες καθυστερήσεις από τυχόν δυσλειτουργίες του αναδόχου ή των φορέων που εμπλέκονται (ΟΚΩ, Δήμος, Περιφέρεια κλπ).

ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com