Τρίτη, 8 Οκτωβρίου 2013

Τραμ επέκταση προς Πειραιά: 9 μήνες χωρίς εργοτάξια, μηδενική η πρόοδος του έργου

Τραμ επέκταση προς Πειραιά: 9 μήνες χωρίς εργοτάξια, μηδενική η πρόοδος του έργου
Εδώ η επέκταση του Τραμ, εκεί η επέκταση του Τραμ, που είναι η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά; 9 μήνες μετά την υπογραφή της σύμβασης για την κατασκευή της επέκτασης του Τραμ από το Νέο Φάληρο στον Πειραιά με μήκος 5,4χλμ και ούτε ένα εργοτάξιο στους δρόμους του Πειραιά.

Σύμφωνα με έγκυρη πληροφόρηση στο ypodomes.com  το έργο έχει κολλήσει στις …μελέτες. Οι μελέτες εφαρμογής τόσο για την κυκλοφοριακή ροή κατά τη διάρκεια των έργων όσο και για άλλα θέματα έχουν κολλήσει με αποτέλεσμα το έργο να παρουσιάζει μηδενική πρόοδο μήνες μετά την πανηγυρική υπογραφή.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, το έργο αντιμετωπίζεται με σκεπτικισμό τόσο από τον Δήμο Πειραιά όσο και από τους φορείς της περιοχής. «Κάθε επιφανειακό έργο που επηρεάζει την κίνηση στους δρόμους έχει προβλήματα» ανέφερε στο ypodomes.com αφήνοντας όμως ερωτηματικά γιατί δεν λύθηκαν από νωρίς τα όποια προβλήματα του έργου και να προχωρήσουμε σε κατασκευαστικούς ρυθμούς.

Στην Αττικό Μετρό έχουν την ελπίδα πως τους επόμενους 1-2 μήνες θα δούμε τα πρώτα εργοτάξια να στήνονται στους δρόμους του Πειραιά. Σύμφωνα με την σύμβαση τα έργα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2015 αλλά με την παρούσα εξέλιξη είναι πολύ πιθανό να έχουμε αναθεώρηση του χρονοδιαγράμματος για αρκετούς μήνες αργότερα.

Τίποτα επίσημο δεν έχει ανακοινωθεί από την Αττικό Μετρό σχετικά με την πρόοδο του έργου, καμία αναφορά δεν υπάρχει στην ιστοσελίδα ενώ όσες φορές το ypodomes.com  επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον ανάδοχο δεν βρέθηκε κάποιος για να μιλήσει.

Έτσι ένα από τα πιο μακρόχρονα σήριαλ, αυτό της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά, που ξεκίνησε από τις αρχές της δεκαετίας του 2000, 13 χρόνια μετά συνεχίζει να μας απασχολεί όχι με την κατασκευή του αλλά με τα συνεχιζόμενα προβλήματα του.

Να θυμίσουμε πως το έργο της επέκτασης του Τραμ θα ξεκινήσει από το γήπεδο Καραϊσκάκη στο Νέο Φάληρο και σε μονή γραμμή θα περνά από τις οδούς Μικράς Ασίας, Λαμπράκη,  Βασιλέως Γεωργίου, Ακτή Ποσειδώνος και σε μονή γραμμή θα επιστρέφει από τις οδούς Εθνικής Αντιστάσεως και Ομηρίδου Σκυλίτση με ένα σύνολο 5,4 χλμ γραμμής που θα κατασκευαστεί σε προκατασκευασμένα τμήματα για συντόμευση του χρόνου εργασιών.

ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com