Τετάρτη, 4 Σεπτεμβρίου 2013

Επέκταση Μετρό προς Πειραιά: Κλείνει από αρχές του 14 η Ακτή Ποσειδώνος στον Πειραιά για 3 χρόνια...


Εξακολουθούν τα καλά νέα για την επέκταση της γραμμής 3 στο μεγάλο λιμάνι της χώρας.
«Κλείνει» από τις αρχές του νέου έτους και για τα επόμενα τρία χρόνια ο δρόμος μπροστά από τον σταθμό των ΗΣΑΠ στον Πειραιά, ενώ η κυκλοφορία των οχημάτων πρόκειται να εκτραπεί «μέσα από το λιμάνι» για τα 150-200 μέτρα που θα αποκλειστούν. Η σημαντική αυτή αλλαγή στην καθημερινότητα των κατοίκων και επισκεπτών του Πειραιά οφείλεται στην κατασκευή του σταθμού του μετρό, η θέση του οποίου θα είναι κάτω από το οδόστρωμα, μπροστά από το κτίριο των ΗΣΑΠ.

Αντίθετα με το μετρό της Θεσσαλονίκης, τα νέα στην επέκταση του μετρό της Αθήνας προς Πειραιά εξακολουθούν να είναι καλά. Η συναρμολόγηση του μετροπόντικα στον χώρο όπου θα κατασκευαστεί ο σταθμός της Αγίας Βαρβάρας έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Ετσι, στα μέσα Σεπτεμβρίου αναμένεται να ξεκινήσει το υπόγειο ταξίδι του στα... έγκατα του Πειραιά, με τελικό προορισμό την περιοχή του Δημοτικού Θεάτρου. Συνολικά ο μετροπόντικας θα διανοίξει τα 6,5 από τα 7,5 χλμ. της σήραγγας του έργου, ενώ το υπόλοιπο, στην αρχή και στο τέλος της διαδρομής, θα διανοιχθεί με συμβατικά μέσα εκσκαφής.

Εντός χρονοδιαγράμματος
Σύμφωνα, λοιπόν, με την Αττικό Μετρό, το έργο παραμένει εντός χρονοδιαγράμματος. Δύο είναι τα μέτωπα που «ανησυχούν» τους υπευθύνους του έργου για τυχόν καθυστερήσεις. Το πρώτο είναι η περιοχή όπου θα κατασκευαστεί ο σταθμός Δημοτικό Θέατρο, στην πλατεία Αγίου Κωνσταντίνου. Εκεί οι αρχαιολόγοι, κρίνοντας από τα όσα έχουν μέχρι σήμερα ανευρεθεί στην περιοχή, εκτιμούσαν ότι θα συναντήσουν σημαντικά ευρήματα. Γι’ αυτό και οι αρχαιολογικές εργασίες στο συγκεκριμένο σημείο ξεκίνησαν αμέσως, παρόλο που πρόκειται για τον τελευταίο σταθμό της γραμμής. Ωστόσο, τα νέα είναι καλά (για το χρονοδιάγραμμα του έργου), καθώς μέχρι στιγμής δεν έχει έρθει στην επιφάνεια κάτι «αξιομνημόνευτο». Το διάστημα αυτό οι αρχαιολόγοι ερευνούν δύο μεγάλες δεξαμενές νερού που βρέθηκαν στο σημείο και οι οποίες επιχώθηκαν κατά την αρχαιότητα. Εκτιμάται ότι οι αρχαιολογικές ανασκαφές στο Δημοτικό Θέατρο θα ολοκληρωθούν σε 2-3 μήνες.

Το έτερο μέτωπο, το οποίο οι υπεύθυνοι του έργου «φοβούνται» ότι θα προκαλέσει καθυστερήσεις είναι βέβαια το λιμάνι του Πειραιά. Ο σταθμός θα κατασκευαστεί κάτω από τον δρόμο (Ακτή Καλλιμασιώτη) μπροστά από τον σταθμό των ΗΣΑΠ. Ηδη, από τις πρώτες εργασίες στο σημείο οι μηχανικοί ήρθαν αντιμέτωποι... με τη θάλασσα, η στάθμη της οποίας βρίσκεται μόλις 1,5 μέτρο κάτω από την επιφάνεια του δρόμου (ο σταθμός θα κατασκευαστεί σε βάθος 27 μέτρων κάτω από τη θάλασσα). Επίσης, η θέση του σταθμού μετακινήθηκε κατά επτά μέτρα νοτιότερα, καθώς τα στοιχεία που είχε δώσει η ΕΥΔΑΠ για τον κεντρικό αγωγό της που διέρχεται από το σημείο... είχαν κάποιες αποκλίσεις από την πραγματικότητα. Για την κατασκευή του σταθμού θα αποκλειστεί στις αρχές του 2014 και για τρία χρόνια τμήμα του δρόμου μήκους 150-200 μέτρων, με την κυκλοφορία να παρακάμπτει το εργοτάξιο μέσα από το λιμάνι.

Η παράδοση της επέκτασης του μετρό προς Πειραιά τοποθετείται το 2017, πέντε χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Read more: http://www.osybusdrivers.com/2013/09/14-3.html#ixzz2dtugcdBc

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com