Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013

Εγκρίθηκε η ελεγχόμενη στάθμευση στον Πειραιά-Χαράτσι ή οργάνωση της πόλης;;;


   Εγκρίθηκε το μέτρο που αφορά την ελεγχόμενη στάθμευση στον Πειραιά  και έτσι τα παρκόμετρα θα κάνουν την εμφάνιση τους  ,γεγονός που  θα φέρει τα πάνω κάτω στην καθημερινή ζωή των οδηγών Ι.Χ. που κινούνται στην πόλη μας. Και ο λόγος; Φυσικά το αντίτιμο που θα χρειάζεται να πληρώνουν στο εξής  για να παρκάρουν σε κεντρικούς δρόμους.
  Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την απόφαση, το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης χωρίζεται σε 5 ζώνες, στο εμπορικό κέντρο του Πειραιά, στο λιμάνι ,από τον Αγ. Νικάλαο μέχρι τον Αγ. Διονύση, στο Πασαλιμάνι ,στην Φρεαττύδα και την Ευαγγελλίστρια. Επίσης θα περιλαμβάνει τους εξής επιπλέον δρόμους, Ρετσίνα, Ευαγγελιστρίας, Γρ. Λαμπράκη, Καραολή Δημητρίου, Δεληγιώργη, Ακτή Μουτσοπούλου , Ζαννή, Χαρ. Τρικούπη , Ηρ. Πολυτεχνείου, Χατζηκυριακού, Ακτή Ποσειδώνος , Ακτή  Καλλιμασιώτη και Αγ. Διονυσίου.
   Έπειτα, όσον αφορά την τιμολόγηση ,  θα ξεκινά από 0,50 λεπτά του ευρώ για μισή ώρα και  θα φτάνει τα 5 ευρώ για τρεις ώρες και άνω ,έτσι με αυτόν τον τρόπο θα  αποθαρρύνεται η πολύωρη στάθμευση . Άλλα δεδομένα θα ισχύουν για τους εμπόρους και την στάθμευση των πελατών.Το ωράριο λειτουργίας θα είναι Δευτέρα έως Παρασκευή , 9.00 με 21.00 και τα Σάββατα 9.00 με 16.00.
   Η συγκεκριμένη απόφαση που εγκρίθηκε, απ’ ότι φαίνεται προκαλεί αντιδράσεις οι οποίες έρχονται με την σειρά τους σε  σύγκρουση. Από την μία ,το γεγονός ότι οι οδηγοί θα πληρώνουν για να παρκάρουν ,- άκουσον άκουσον , και πού; Σε μια εποχή που οι πολίτες δεν κάνουν τίποτε άλλο από το να ξεπενταριάζονται- ,από την άλλη ο Δήμαρχος Πειραιά , κ. Μιχαλολιάκος με την γνώμη πως το μέτρο αυτό θα αποσυμφορήσει κάπως το κέντρο του Πειραιά και θα διευκολύνει την κυκλοφορία. Αν καταλάβαμε καλά αναζητούνται ολοένα και περισσότεροι τρόποι ώστε να παραμένουν τα αυτοκίνητα στα γκαράζ  και να αξιοποιηθούν τα μέσα συγκοινωνίας και να βελτιωθεί η κατάσταση του οδικού δικτύου.
   Και οι δυο πλευρές , μολοταύτα, έχουν τα δίκια τους  και τα ορθά τους επιχειρήματα. Όλο αυτό το μέτρο φαντάζει σαν άλλο ένα χαράτσι στις πλάτες των κατοίκων-οδηγών του Πειραιά και των επισκεπτών του. Παρόλαυτα όμως μπορεί να είναι και μια καλή ευκαιρία να μπει μια τάξη στο απόλυτο χάος στο κέντρο του μεγάλου λιμανιού.Όπως και να το κάνουμε ο Πειραιάς είναι πόλη- είσοδος!
   Το ζητούμενο είναι να τηρηθούν οι απαραίτητες ισορροπίες ανάμεσα στην ομαλή οργάνωση της πόλης και την διασφάλιση της οικονομικής ευρωστίας (!) των πολιτών αποφεύγοντας πιθανό ,μελλοντικό «γδάρσιμο» των πολιτών.  Γιατί όλα καλά για αρχή αλλά μην ξεχνάμε την χιλιοειπωμένη φράση  των κατά καιρούς Υπουργών «αυτά είναι τα τελευταία μέτρα» και ακόμα τελειωμό δεν έχουν.
πηγη :mellon.gr (αρθρογραφος Ελενα Βενιζελου)

3 σχόλια:

  1. Πολυ σωστη αποφαση, επρεπε να ισχυε εδω και πολλα χρονια. Ρωτηστε να μαθετε τη γινετε σε αλλες χωρες και της πολιτειες τους, να μην ακουσω εδω ειναι Ελλαδα. Λοιπον την Ελλαδα εσεις την καταντησατε οπως ειναι. Τερμα το φαγοποτι, τερμα τα δωρεαν, τερμα η ατιμωρησια, τερμα η καλοπληρωμενη τεμπελια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ας βελτιώσουν πρώτα τις υπηρεσιες που παρεχονται απο τα μεσα μαζικής συγκοινωνίας, που πρέπει να περιμένεις στην στάση μισή ώρα για να περάσει το λεωφορείο, και μέτα ας κοιτάξουν τα υπόλοιπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, μπράβο! Το σημαντικό είναι να παρακάρεις εσύ όπου θέλεις, όπως κάνεις και τώρα, (σε γωνίες για να μην στρίβουν τα λεωφορεία, με διπλό παρκάρισμα για να μην χωράνε να περάσουν τα λεωφορεία, στους λεωφορειοδρόμους για να μην κινούνται τα λεωφορεία) για να περιμένουμε στη στάση μία ώρα τα λεωφορεία.
      Όχι, δεν είσαι βλαξ που δεν μπορείς να ξεχωρίσεις αίτιο και αιτιατό· να παρκάρεις άνετα θέλεις.

      Διαγραφή

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com