Δευτέρα, 16 Ιουλίου 2012

Πλοια στο λιμανι του Πειραια / Ships at Piraeus Port : Ocean Majesty (IMO 6602898)


     Αναχωρηση απο τον Πειραια στις 29/6/2012 - Departure from Piraeus on 29.6.2012



To Ocean Majesty κατασκευαστηκε το 1966 σαν Juan March απο τα ναυπηγεια Union Naval de Levante στη Βαλενθια  για την Trasmediterranea.Εκανε δρομολογια απο την Ιβηρικη χερσονησο για τις Βαλεαριδους Νησους.Ηταν το πρωτο απο τα 2 επιβατηγα της σειρας Albatros.Το αλλο ηταν το Las Palmas που ανηκε στη Gran Canaria.Αλλα 2 αδερφα κατασκευαστηκαν στο Μπιλμπαο απο τα ναυπηγεια Sociedad Espanola de Construccion Naval και τα ονοματα τους ηταν Santa Cruz De Tenerife και  Ciudad de Compostela.Μπορουσε να μεταφερει  500 επιβατες και 100 αυτοκινητα τα οποια τα φορτωνε απο τα πλαγια. Τα πλοια αυτα εκαναν δρομολογια για περιπου 10 χρονια μεχρις οτου τα πλοια της σειρας Tiburon και Canguro ανελαβαν τα  κυριως δρομολογια.Μεχρι το 1985 οποτε και πωληθηκαν, εκτελουσαν καποια δρομολογια ως ''ρεζερβες'' . Μονο το Ciudad de Compostela δε πωληθηκε...Το Juan March πωληθηκε το 1985 στη Sol Mediterranean και μετα νομαστηκε Sol Christina.Εκανε το μεγαλο δρομολογιο Πειραιας - Ροδος - Λεμεσος - Αλεξανδρια.Την επομενη  χρονια μετανομαστηκε σε Κυπρος Σταρ για την Opale Lines και τη διετια 87-88 ναυλωθηκε απο την Adriatica και εκανε τη γραμμη Μπριντεζι - Πατρα.
Το 1989 ηταν μια ιστορικη χρονια για το σκαρι αυτο αφου πωληθηκε, μετατραπηκε σε κρουαζιεροπλοιο χωρητικοτητας 535 επιβατων.Επανεμφανιστηκε στο προσκηνιο με το ονομα  που φερει μεχρι και σημερα, δηλαδη Ocean Majesty.Το 1994 μετανομαστηκε σε Ολυμπικ, και λιγο μετα την ιδια χρονια και μονο για ενα χρονο ναυλωθηκε απο την Ηπειρωτικη η οποια και το ονομασε Homeric.Απο το 1995 και τα τελευταια 17 χρονια 

Χαρακτηριστικα


Μηκος: 135 μετρα
Πλατος: 15.8 μετρα
Ταχυτητα: 18 κομβοι
Χωρητικοτητα :535 εως 621
Πληρωμα: 257

Νηολογιο : Μαδειρα
Σημαια : Πορτογαλια



English

Ocean Majesty was built as Juan March in 1966 by Union Naval de Levante S.A., Valencia, for Trasmediterránea services from Spain to the Balearic Islands. Juan March was the first of two Albatros Class ferries from these builders, the other being Las Palmas de Gran Canaria. Two further sisters were built by Sociedad Espanola de Construccion Naval, Bilbao, Santa Cruz De Tenerife and Ciudad de Compostela. The Albatros Class had berths for 500 passengers and carried 100 cars, which were side loaded. They could not carry freight vehicles, which limited their use in later years. The Albatros Class were the main Trasmediterránea ships on the Canaries and Balearic routes for about 10 years until the Tiburon Class and Canguro Class ferries arrived in the late 1970s. They were then used on secondary routes, as relief ships, and to open new routes until 1985, when all except were Ciudad de Compostela sold.

Juan March operated out of Valencia until 1985 when she was sold to Sol Mediterranean as the Sol Christina, serving Piraeus-Rhodes-Limassol-Alexandria. the following year she was renamed Kypros Star for Opale Lines, and in 1987-88 she was chartered to Adriatica for their Brindisi-Patras service. In 1989 she was sold for conversion to a cruise ship (535 passengers), reappearing as the Ocean Majesty of Majestic Cruises. In 1994 she was renamed Olympic, and then chartered to Epirotiki Lines who named her Homeric. In 1995 she became the Ocean Majesty again.

Particulars


Length: 135 metres (443 ft)
Beam: 15.8 metres (52 ft)
Speed: 18 knots
Capacity: 535 (normal)
621 (maximum)
Crew: 257

 Port Registry : Madeira
Flag : Portugal

Φωτογραφιες απο το παρελθον του πλοιου / Photos from the past

                                          Juan March
                                       Kypros Star
                                   Homeric

πηγη / sources

http://www.shipspotting.com
http://www.simplonpc.co.uk/OceanMajesty.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com