Τρίτη, 1 Μαΐου 2012

Αγαπητα μου Πειραιωτακια ας μην ασχημυνει αλλο ο Πειραιας μας...

ΠΕΙΡΑΙΩΤΑΚΙΑ μου θα ηθελα την ΠΡΟΣΟΧΗ σας!!!

Ποσοι απο εδω ξερετε πως μεθαυριο γινεται στις 12.00 ο πλειστηριασμος των ελευθερων παραλιων του Πειραια Φρεαττυδας και Βοτσαλακια?


Δεν εχω κατι προσωπικο με το Δημαρχο και τους Δημοτικους Συμβουλους αλλα αυτο που πανε να κανουν ειναι ανεπιτρεπτο!!Με αλλα που εχουν κανει εχω συμφωνησει, αλλα με αυτο ειμαι καθετα αντιθετος!!!Πολλοι απο εδω ισως κολυμπατε στις δυο παραλιες ,αλλα υπαρχουν ακομα περισσοτεροι που κανουμε τη βολτα μας εκει!


Αν ιδιωτικοποιηθουν δεν θα μπορουμε να το κανουμε αυτο!!Θα πρεπει να πληρωνουμε εισητηριο..


Γνωριζοντας τη συνηθη τακτικη που εχουμε στη χωρα μας μπρος στο γρηγορο και ευκολο κερδος να κανουμε αρπακολλατζιδικα πραγματα,φοβαμαι πως αν πετυχουν την ιδιωτικοπιση ,και σκεπτομενος την ασχημη οικονομικη κατασταση που βρισκεται μεγαλο μερος της κοινωνιας μας και ο Πειραιας μας αντιστοιχως,φοβαμαι πως σε λιγα χρονια θα παρατηθουν οι οποιες κατασκευες θα γινουν και στο τελος θα μας μεινουν κλειστα μαγαζια και τσιμεντο..Ισως και μια νεα δημοτικη αρχη κλεισει αυτα τα μαγαζια ως εργο της προηγουμενης..Το εχουμε δει και αυτο στην Ελλαδα μας δυστυχως
Ιδιωτικοποιησεις υπαρχουν αρκετες..Ομως αλλο να ιδιωτικοποιει κανεις μια ελλειματικη ΔΕΚΟ και αλλο ενα δημοσιο χωρο οπως μια παραλια ....

Πολλοι απο εσας θα πειτε πως με μια ιδιωτικοποιηση ισως οι παραλιες να γινουν πιο ωραιες..και πιο καθαρες..Αυτο ειναι λανθασμενη σκεψη..Πριν λιγες μερες απλοι πολιτες πηγαμε και καθαρισαμε την παραλια της Φρεαττυδας..Με αλλα λογια καναμε αυτο για το οποιο πληρωνουμε το Δημο να κανει μεσω των δημοτικων τελων..Ισως ο Δημος να εχει αφησει επιτηδες τις παραλιες στη τυχη του ετσι ωστε να φανει η λυση της ιδιωτικοποιησης ως λυση-Μεσσιας...Τακτικη ειναι και αυτη και δεν τους κατηγορω..Οι παραλιες μας δεν ειναι ουτε Saint Tropez ουτε Σιμος στην Ελαφονησο για να ειναι σιγουρη η εμπορικη τους επιτυχια..Εξυπηρετουνται μονο απο 2 λεωφορεια...Επισης η θαλασσα δεν ειναι και τοσο καθαρη..Μην κοροιδευομαστε
Αυτη η αποψη που εχω δεν ειναι μια αντιδραση εναντια στο κακο ιδιοκτητη και το κακο κεφαλαιο!Αλλωστε και εγω μερος του κεφαλαιου ειμαι ,αφου ζω καλα και δεν εχω στερηθει κατι..Ειναι μια αντιδραση εναντια στη συνεχη τσιμεντοποιηση του Πειραια μας!Θελετε να ασχημυνει και αλλο ο χιλιοτραγουδισμενος Πειραιας μας!Μπορει να ακουγεται μελο αυτο ..αλλα δεν θελω να δειχνω φωτογραφιες στα παιδια μου και να λεω ''κοιτα ποσο πιο ομορφος ηταν ο Πειραιας παιδι μου!'' Για αυτο σας προσκαλω για αλλη μια φορα να ερθετε στις 11.30 μεθαυριο Πεμπτη 3/5 εξω απο το δημαρχειο ετσι ωστε να μπορεσουμε να αποτρεψουμε ΕΙΡΗΝΙΚΑ το πλειστηριασμο και την ιδιωτικοποιηση των παραλιων μας!Ειτε ειστε αριστεροι ,κεντρωοι η δεξιοι ειμαστε πανω απο ολα ΠΕΙΡΑΙΩΤΕΣ!!!
Ελπιζω να βρισκετε αυτα που σας ειπα λογικα και να γνωριζετε πως μιλαω σαν ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ και οχι ως φερεφωνο κανενος.Ειναι προσωπικη μου αποψη - παραπονο.

Ο διαχειριστης της σελιδας Πειραιας-Piraeus ,

Πετρος

1 σχόλιο:

  1. Αγαπητε φιλε Πετρο.Ζω εδω και 34 χρονια στον Πειραια στο Πασαλιμανι οποτε γνωριζω παρα πολυ καλα τις παραλιες.Ειμαι απολυτα συμφωνη στα οσα προαναφερες.Το θεμα ειναι και ΛΥΠΑΜΑΙ πολυ γι'αυτο που θα πω πως αν εχουν παρει την αποφαση να ιδιωτικοποιησουν τις παραλιες θα το κανουν ειτε ξεσηκωθουμε ειτε οχι.Το ιδιο δεν εγινε και στον Φλοισβο με το θεμα του Τραμ?Μπας αλλαξε κατι?Στην οικονομικη κριση που δυστυχως μας εχουν βαλει φωναζει ολος ο κοσμος με διαδηλωσεις μπας ιδρωσε ποτε τ'αυτι τους?ΟΧΙ!!!!Το ιδιο λοιπον πιστευω να συμβει και αυριο με τις παραλιες μας.Και ειδικα τωρα που δεν υπαρχουν και λεφτα θα τα ξεπουλησουν ολα για ενα κοματι ψωμι που λενε.ΙΩΑΝΝΑ ΑΠΟ ΠΕΙΡΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com