Τετάρτη, 21 Μαρτίου 2012

Τραμ: τέλος στο δικαστικό σήριαλ που το κρατούσε έξω από το λιμάνι


Το πρόσφατο τέλος του δικαστικού σήριαλ μεταξύ των εταιρειών που διεκδικούσαν την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, ανοίγει τον δρόμο για την υλοποίηση του έργου, που εκτιμάται πως θα εξυπηρετεί καθημερινά 25.000 με προφανή ευεργετικά αποτελέσματα σε ότι αφορά την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.
Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός για την κατασκευή του Τραμ, ύψους 91.808.500 € , είχε διεξαχθεί στις 5 Μαΐου 2009 και ανέδειξε  μειοδότη την ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε.
Πλην όμως ακολούθησε μια «περίεργη» απόφαση της Τραμ ΑΕ βάσει της οποίας το έργο ανατέθηκε στον τέταρτο μειοδότη(!),  με συνέπεια ο πρώτος μειοδότης να προσφύγει στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια.
Πλέον μετά και την δημοσίευση στο διαδικτυακό τόπο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ) το αποτέλεσμα / διατακτικό του δικαστηρίου της αγωγής της ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. κατά της ΤΡΑΜ Α.Ε.
(με την υπ’ αριθμ. 1150/29.2.2012 απόφασή του), που την δικαιώνει αφού το δικαστήριο έκανε δεκτή την αγωγή της, δεν υπάρχει ουσιαστικά κανένας σοβαρός λόγος για να μην αρχίσουν τα έργα. Πόσο μάλλον που και από πλευράς της δημοτικής αρχής Πειραιά, η οποία στο παρελθόν αντιδρούσε στην έργο, φαίνεται να διαφαίνεται ότι υπάρχουν περιθώρια κάποιων υποχωρήσεων.
Η υλοποίηση της επέκτασης του Τραμ στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά, αν και είναι μόνο το πρώτο βήμα πριν τη μελλοντική του επέκταση και προς το πυκνοκατοικημένο Α’ διαμέρισμα, εκτιμάται  πως όχι μόνο θα αποσυμφορήσει την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης, αλλά και θα  διευκολύνει την επικοινωνία του κέντρου με την ευρύτερη περιοχή. Επιπλέον δε η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά αναμένεται και να βελτιώσει σημαντικά την βιωσιμότητα της ΤΡΑΜ η οποία είναι πλέον τμήμα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.
Το πρόσφατο τέλος του δικαστικού σήριαλ μεταξύ των εταιρειών που διεκδικούσαν την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά, ανοίγει τον δρόμο για την υλοποίηση του έργου, που εκτιμάται πως θα εξυπηρετεί καθημερινά 25.000 με προφανή ευεργετικά αποτελέσματα σε ότι αφορά την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης.



Υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός για την κατασκευή του Τραμ, ύψους 91.808.500 €, είχε διεξαχθεί στις 5 Μαΐου 2009 και ανέδειξε  μειοδότη την ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε.
Πλην όμως ακολούθησε μια «περίεργη» απόφαση της Τραμ ΑΕ βάσει της οποίας το έργο ανατέθηκε στον τέταρτο μειοδότη(!),  με συνέπεια ο πρώτος μειοδότης να προσφύγει στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια. 
Πλέον μετά και την δημοσίευση στο διαδικτυακό τόπο του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών (ΔΣΑ) το αποτέλεσμα / διατακτικό του δικαστηρίου της αγωγής της ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. κατά της ΤΡΑΜ Α.Ε.(με την υπ’ αριθμ. 1150/29.2.2012 απόφασή του), που την δικαιώνει αφού το δικαστήριο έκανε δεκτή την αγωγή της, δεν υπάρχει ουσιαστικά κανένας σοβαρός λόγος για να μην αρχίσουν τα έργα. Πόσο μάλλον που και από πλευράς της δημοτικής αρχής Πειραιά, η οποία στο παρελθόν αντιδρούσε στην έργο, φαίνεται να διαφαίνεται ότι υπάρχουν περιθώρια κάποιων υποχωρήσεων.Η υλοποίηση της επέκτασης του Τραμ στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά, αν και είναι μόνο το πρώτο βήμα πριν τη μελλοντική του επέκταση και προς το πυκνοκατοικημένο Α’ διαμέρισμα, εκτιμάται  πως όχι μόνο θα αποσυμφορήσει την κυκλοφορία στο κέντρο της πόλης, αλλά και θα  διευκολύνει την επικοινωνία του κέντρου με την ευρύτερη περιοχή. Επιπλέον δε η επέκταση του Τραμ στον Πειραιά αναμένεται και να βελτιώσει σημαντικά την βιωσιμότητα της ΤΡΑΜ η οποία είναι πλέον τμήμα της ΣΤΑΣΥ Α.Ε.


πηγη portnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com