Παρασκευή, 30 Δεκεμβρίου 2011

Editorial : Αποψη για τα ανακοινωθεντα εργα στον Πειραια

Προσωπικη αποψη μου για τα εργα που ανακοινωθηκαν οτι θα γινουν στον Πειραια ειναι η εξης 

1.Επεκταση Λιμενος στο νοτιο τμημα 
-----------------------------------------------
Σιγουρα αρκετα νεα κρουαζιεροπλοια χτιζονται και ειναι μεγαλου μεγεθους,αρα θα ηταν εξυπνο αυτο .ομως αυτο θα μπορουσε να γινει στο Ικονιο οπου μια εμβαθυνση θα ηταν καλυτερη και οχι η επεκταση του Λιμενα..επισης τα πλοια απο το ΝΜΔ θα μπορουσαν να πανε στο Περαμα ,η ακομα και στην Ελευσινα,οσον αφορα τις ακινησιες τους.Ουτως η αλλως μεσω της περιφερειακης οδου η προσβαση σοτν Πειραια ειναι ολιγολεπτη
Συν τοις αλλοις η επεκταση αυτη θα ειναι ενα εκτρωμα που θα υποβαθμισει την Πειραικη..αν εξαιρεσει κανεις πως οι υπηρεσιες του ΠΝ που θα μεταστεγαστουν μετα απο ενα αιωνα στον Πειραια,αρα θα γκρεμιστουν ιστορικα κτιρια..α)φευγει ενα μερος της παραδοσης του Πειραια και β)περιβαντολογικα χανεται η ομορφια του τοπιου
θα επεκταθει και προς τα τσιμεντα που λεγανε οτι θα κανουν μαρινα για μεγαλες θαλαμηγους?τα Λιπασματα τι θα γινουν?απο παρκο τελικα και αυτα θα γινουν τσιμεντο μπρος στη μετατροπη του λιμενος απο Εμπορικου σε κρουαιεροπλοιων?

2.monorail
-------------
Κρινω πως εξυπηρετει σκοπιμοτητες επιχειρηματικες και τιποτα αλλο,θα μπορουσαν πολυ απλα να αυξησουν τα λεωφορεια μεσα στο λιμανι...κανεις δεν μας εχει πει ποσο θα ειναι το εισητηριο στο υπερυψωμενο τραινο (αρα θα ειναι και ασχημο στο ματι) και αν θα μπορει να χρησιμοποιηθει και απο τους πολιτες της πολης η μονο απο τους τουριστες.Θα λειτουργει και το βραδυ?η μονο 05.30-23.30?Μπορει η αποψη μου να ειναι πανω κατω η ιδια με του δημαρχου...αλλα βαζω στοιχημα πως αν ηταν η ΝΔ κυβερνηση θα τα επικροτουσε αυτα τα εργα..πολιτικα συμφεροντα εξυπηρετει και αυτος..

περιμενω τα σχολια σας..

1 σχόλιο:

  1. To monorail κοστίζει 120μΕ. Αρχικά ήταν να γίνει με ΣΔΙΤ αλλά τώρα ανακοινώθηκε ότι θα πάρει πόρους του ΕΣΠΑ. Σχεδιάζεται μπροστά από το ιστορικό κέντρο της πόλης και δε λαμβάνει καθόλου υπόψη του τη σύνδεση με τα λοιπά ΜΜΜ. Αποσκοπεί στην εξυπηρέτηση της λιμενικής Ζώνης και μόνον... και σχεδιάζεται χωρίς να έχει εκπονηθεί ολοκληρωμένη κυκλοφοριακή μελέτη για να εξασφαλιστεί η σύνδεση με την πόλη. Ο Δήμος έχει αντιπροτείει το ΤΡΑΜ με κόστος 40ΜΕ - μια και προωθούνται τα ΜΣΤ. Ωστόσο έχει διατυπώσει πως η καλύτερη Λύση και η πιο φθηνή είναι τα ΒUS RAPID TRANSIT (BRT) που είναι η φθηνότερη λύση και μπορεί να γίνει... αύριο!!! Και όλα τα χρήματα του ΕΣΠΑ που θα πάνε στο monorail να επενδυθούν μέσα στην πόλη που έχει σοβαρά προβλήματα υπο-ανάπτυξης. Ο σχεδιασμός πόλης και λιμανιού πρέπει να γίνεται από κοινού όπως είναι η Ευρωπαϊκή κατεύθυνση πια. http://urbact.eu/en/projects/port-cities/ctur/homepage/
    Για όλα τα υπόλοιπα έργα που σχεδιάζει ο ΟΛΠ ο Δήμoς έχει εκφράσει την αντίθεσή του καθώς δημιουργούν " μια νέα πόλη μέσα στην πόλη".. με φυσικό όριο το monorail!!!
    Η αναλυτική πρόταση του Δήμου βρίσκεται στο site του www.pireasnet.gr με την περέμβασή του στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αττικής 2021

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com