Κυριακή, 11 Δεκεμβρίου 2011

Ανοδικός ο αριθμός των διαλύσεων





Ανοδικός ήτανε ο αριθμός των διαλύσεων την προηγούμενη εβδομάδα, γεγονός που οφείλεται σε
επαναφορά των Containers στην αγορά, αλλά και στην διάλυση ενός VLCC, πυροδοτώντας εκτιμήσεις
ότι ο αριθμός των VLCC για διάλυση θα αυξηθεί καθώς οι προσφερόμενοι ναύλοι δεν καλύπτουν καν τα
έξοδα των πλοίων αυτών. Ο συνολικός αριθμός των διαλύσεων ήτανε 847,131 DWT εκ των οποίων
περίπου το 26% (221,538 DWT) ήτανε πλοία ξηρού φορτίου, το 17% (144.965 DWT) Containers και
το 57% (480.628 DWT) δεξαμενόπλοια εκ των οποίων το ένα ήτανε VLCC (311.625 DWT). Αξίζει να
αναφέρουμε ότι παρά το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα υπάρχει πτώση των διαλύσεων, συνολικά
μέχρι και τον Νοέμβριο του 2011 διαλύθηκαν περίπου 850 πλοία η 34,425 εκατομμύρια τόνοι (DWT)
ενώ το ίδιο διάστημα του 2010 είχαν οδηγηθεί προς διάλυση περίπου 698 πλοία η 23,4 εκατομμύρια
τόνοι (DWT).
✏ Η Ινδία δείχνει να επιστρέφει στην αγορά, καθώς η ρουπία δείχνει τάσεις σταθεροποίησης και
ταυτόχρονα η απόφαση των πλοιοκτητών να μην περιμένουν άλλο τις τιμές να επιστρέψουν στα προ
διμήνου υψηλά επίπεδα. Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 460 - $ 490 για πλοία ξηρού φορτίου και
δεξαμενόπλοια αντίστοιχα. Το Πακιστάν, ύστερα από ένα διάστημα ανταγωνισμού με την Ινδία, επιστρέφει στην συνήθη
τακτική του να ακολουθεί τις εξελίξεις στην Ινδία και να έρχεται 2ο από πλευράς προσφερόμενων τιμών.
Οι τιμές κυμάνθηκαν από $ 450 - $ 475 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα .
✏ Στο Μπαγκλαντές η κατάσταση παραμένει ίδια, εν αναμονή της απόφασης του δικαστηρίου και
αρκετοί Cash Buyers προκειμένου να μειώσουν τη ζημιά τους προσπαθούν να πουλήσουν τα πλοία στην
Ινδία και το Πακιστάν.
✏ Η Κίνα, συνεχίζει την προσπάθεια να είναι ανταγωνιστική και να κλείσει όσα πιο πολλά πλοία
μπορεί, καθώς η ανανέωση των αδειών των διαλυτηρίων της είναι τον Ιανουάριο όπως επίσης και οι
αργίες για το Chinese New Year που τυχαίνει αυτή τη φορά να πέφτουν νωρίτερα, στις 22 Ιανουαρίου.
Οι τιμές στην Κίνα κυμάνθηκαν από $ 380 - $ 400 για πλοία ξηρού φορτίου και δεξαμενόπλοια αντίστοιχα.

ΠΗΓΗ: G.Moundreas SA

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com