Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2011

Προαστιακος Αθηνων : ΜΕΣΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ( με δρομολογια ανα ωρα και αν..παρακαλω)



Δεν το έχω δει κάπου γραμένο.
Μου ήρθε πάντως από έγκυρη πηγή.
Το κοινωνικό κράτος γνωρίζουμε πως καταρέει και εδώ στον προαστιακό δεν πάμε πίσω.
Κρίμα.
Διαβάστε τα παρακάτω.

Απο σημερα,17.10,μεταβληθηκε η τιμολογιακη πολιτικη στα εκπτωτικα εισιτηρια του μη αστικου τμηματος.Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποφασισε να εναρμονισει τα κριτηρια για τα εκπτωτικα εισιτηρια στον προαστιακο(μη αστικο τμημα) με τα κριτηρια που ισχυουν στο υπολοιπο δικτυο.πχ. η διαδρομη Αθηνα-Κορινθος για ενα φοιτητη δεν κοστιζει πλεον 4,5€ ,αλλα 7€(25% εκπτωση και οχι 50%).Το ιδιο ισχυει για ατομα ανω των 65 ετων(25%).Οι οπλιτες θητειας πληρωνουν κανονικα(εκτος και αν ειναι κατω των 26 ετων,οποτε πληρωνουν με 25% εκπτωση).Τα σωματα ασφαλειας πληρωνουν κανονικα.Οι αναπηροι εχουν 50% εκπτωση(ταξιδευαν δωρεαν).Οι πολυτεκνοι εξακολουθουν να ταξιδευουν με 50%,οπως και τα παιδια απο 4 εως 12 ετων.Απο 12 εως 26 ετων η εκπτωση ειναι 25%.Στο αστικο τμημα δεν εχουμε καποια αλλαγη.
Συνοπτικα οι νεες τιμες εισιτηριων και καρτων για οσους ταξιδευουν και δικαιουνται 25% εκπτωση.(φοιτητες,επιβατες ηλικιας 12-26,επιβατες ηλικιας ανω των 65 ετων).
  1. Για Κιατο 9€ απο 6€.
  2. Για Κορινθο 7€ απο 4,5€.
  3. Για Αγ.Θεοδωρους και Κινεττα 4€ απο 3€.
  4. Για Μεγαρα και Ν.Περαμο 2€ απο 1,5€.
  5. Για Αεροδρομιο 6€ απο 4€.
Οι καρτες διαμορφωνονται ως εξης(για τις παραπανω ομαδες επιβατων).
  1. Για Κιατο/Κορινθο 113€ απο 75€.
  2. Για Αγ.Θεοδωρους/Κινεττα 90€ απο 60€.
  3. Για Μεγαρα/Ν.Περαμο 45€ απο 30€.
  4. Για Αεροδρομιο 105€ απο 70€.

Παρακαλώ πολύ. Σχολιάστε ευπρεπώς και όχι με ύβρεις.
Χρησιμοποιήστε το μυαλό σας δημιουργικά.

Επίσης να σχολιάσω πως ενώ η αλλαγή ισχύει δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση και από ότι έμαθα οι ενημέρωση στους υπαλληλους των σταθμών έγινε τελευταία στιγμή. Αυτό το λέω γιατί πάλι πολλοί από εμάς, τους υπαλλήλους του προαστιακού, τους χρησιμοποιούμε σαν σάκους του μποξ για όλα τα κακώς κείμενα.

1 σχόλιο:

  1. Ληστρικές τιμές από έναν οργανισμό υπερχρεωμένο σε μίζες/επενδύσεις ΜΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΩΝ μέσων, όπως είναι και τα Railbus του Προαστιακού Σιδηρόδρομου (χρυσοπληρωμένα σε Siemens, ENAE Σκαραμαγκά και άλλες εταιρίες). Με την ηλεκτροκίνηση τι έγινε; Άλλα πεταμένα χρήματα και εκεί.
    Παράγγελναν τροχαίο υλικό το 1999 (επί Σημίτη, με υπουργό Μεταφορών Μαντέλη - τι μας θυμίζει) χωρίς να υπάρχει η υποδομή να "τρέξει" το τροχαίο υλικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ελάτε στο νέο μας site www.pireaspiraeus.com